Tuesday, July 31, 2012

Yup...the set is

SPOOKALICIOUS!

The new Halloween theme set coordinates with our Haloweenies stamp set beautifully...or should I say BOOtifully!

Laurie made amazing use of a spider's web embossing folder.  Her bright pops of color really adds to the Halloween fun!  I LOVE the mix of chevron and polka dots...the mix of soft and hard embellishments is fabulous as well.  Man, this girl is talented :)



and O-M-Gee - this card makes me LOL...my husband too!  I imagine this quirky pair consists of a teen girl and a swooning boy as they get ready for trick or treating..  This card is dang fun!!



Emily created another Spookalicious card that I will share later this month, but she was so inspired that she stamped a third card this month.  This card really shows the versatility of this set. 

The owl and "balloons" are from the Spookalicious set - the balloons are pumpkins, turned upside down (brilliant).  She used a sentiment from Simply Said that says it all.



Be sure to check out our newest challenge over at the SPARKS blog!  It's a photo challenge this week!

It's release night - super yay!  Hope to see you on the flip side tonight :)

xx
Kim

11 comments:

  1. love that owl!!! eek!! can't wait to make it mine! lol!

    ReplyDelete
  2. These are all so darn cute!! Lee-Ann :)

    ReplyDelete
  3. Just love Laurie's spider web mixed with chevrons. What a great BG for the scene.

    ReplyDelete
  4. that owl card is PHENOMENAL!!!!! how adorable!!! :)

    ReplyDelete
  5. Yeah, the eyelashes on the ghost- absolutely adorable! Pumpkins as balloons- genius!

    ReplyDelete
  6. I LOVE this new Spookalicious set! And I DID THE SAME THING WITH THE PUMPKIN as a balloon for a class card I'm teaching in August at Stamp Works!!!! Great minds think alike! :)

    ReplyDelete
  7. Love the creativity of all three!

    ReplyDelete
  8. So cute! They're all so unique!

    ReplyDelete
  9. Awesomeness! Especially love Em's bootiful card. Tee hee!

    ReplyDelete

Your comments are appreciated, thank you.